Regulamin najmu - Apartamentów w Krakowie
Wynajmujący
Wynajmującym Apartament jest Anna Stawarczyk z siedzibą w Śledziejowicach 225, 32-020 Wieliczka, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6831138750, REGON 122676384 zwanej dalej „Apartamentami” lub „Obiektem”.
Regulamin
Regulamin określa zasady pobytu Gości najmujących w Krakowie Apartament:
- Lucky 13 Orange,
- Lucky 13 Mint,
- Lucky 13 White,
- Winnicy Kresy II,
- Winnicy Kresy III.
Każdy z Gości zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu.
I. Postanowienia ogólne
- Rezerwacji Apartamentów dokonuje się:
- wysyłając zapytanie o dostępność terminu:
- początą e-mail na adres: office@apartamentkrakow.com.pl
- telefonicznie: +48 503-107-277
- wysyłając zapytanie o dostępność terminu:
- Wpłaty za najem Apartamentów należy dokonać na konto bankowe:
Bank Pekao S. A. – 64 1950 0001 2006 0375 7356 0002 - Minimalny okres najmu to 1 doba trwająca w każdy dzień tygodnia od godziny 15.00 w dniu przyjazdu, do godziny 11.00 w dniu następnym.
- W przypadku gdy, do 3 dni od daty rezerwacji, na koncie bankowym nie zostanie odnotowana wpłata wymaganej kwoty, wstępna rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
- Opłacenie pełnej należności za najem potwierdza dokonanie rezerwacji.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- W przypadku rezerwacji typu last minute, Gość może uiścić wszystkie opłaty za najem Apartamentu przy zameldowaniu, bezpośrednio rezydentowi przekazującemu klucze.
- Na prośbę Gościa, złożoną podczas potwierdzania rezerwacji, wystawiana jest faktura potwierdzająca otrzymaną wpłatę.
II. Warunki umowy najmu
- Dane Wynajmującego i Gości oraz przedmiot najmu określa Karta meldunkowa, która stanowi integralną część Regulaminu.
- Podczas meldunku wymagane jest okazanie przez Gościa dokumentu tożsamości ze zdjęciem [dowód osobisty, paszport].
- Zameldowanie w Apartamentach rozpoczyna się w dniu przyjazdu w godzinach od 15.00 do 23.30, wymeldowanie – od 0.30 do 11.00 w dniu wyjazdu. Dokładną godzinę przyjazdu należy ustalić z rezydentem. Uwzględniane są życzenia Gości w zakresie zmian godzin zameldowania i wymeldowania po uprzednim uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za rezerwację.
- Przekazanie Gościom kluczy do apartamentu następuje w ustalonym miejscu i czasie. O wszelkich zmianach Gość powinien poinformować Wynajmującego dzwoniąc pod nr tel. +48 503-107-277.
- Gość zobowiązuje się do utrzymywania Apartamentu i jego otoczenia w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00, zasad BHP oraz PPOŻ budynku. W przypadku przekroczenia tych zasad Wynajmujący jest:
- upoważniony do wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym umowy zawartej z Gościem, a także
- zwolniony z obowiązku zwrotu kwoty za niewykorzystany okres najmu Apartamentu.
- Ilość Gości przebywających w Apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej podczas rezerwacji. Zabrania się nocowania w apartamencie większej ilości osób niż zameldowane. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podano podczas rezerwacji, Najmujący zobowiązuje się do dokonania dodatkowej opłaty w wysokości 500,00 PLN za każdy dzień pobytu każdej niezgłoszonej osoby.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godziny 8.00 do 22.00. Jeśli czas najmu wynosi 1 dobę, to od godziny 15.00 do 22.00 i od 7.00 do 11.00 w dniu wyjazdu.
- Za dzieci do lat 5 nie pobierana jest opłata jeżeli śpią z rodzicami lub we własnym łóżeczku i nie wymagają dodatkowej pościeli.
- Goście mogą korzystać z Apartamentów wyłącznie w celach mieszkalnych, nie mogą przekazywać go osobom trzecim w dalszy podnajem, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiszczono należną opłatę.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo nie wydania kluczy osobie:
- co do której zachodzi uzasadnione podejrzenie, że jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- zachowującej się agresywnie, przez co stanowiącej bezpośrednie zagrożenie dla osób i mienia,
- która nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać.
- W Apartamentach obowiązuje zakaz przebywania zwierząt, również zwierząt domowych.
- Organizowanie w Apartamentach imprez towarzyskich jest zabronione.
- W Apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. W przypadku złamania zakazu, Gość zostanie obciążony kwotą 1000,00 PLN.
- Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien sprawdzać wyłączenie wszelkich urządzeń elektrycznych oraz zamknięcie okien i drzwi.
- Przekazane przez nas Apartamenty są posprzątane, umeblowane i wyposażone w działające urządzenia [pralka, lodówka, płyta indukcyjna, pochłaniacz, czajnik, toster, żelazko, suszarka do włosów]. Na Gościach, którzy najęli Apartament, spoczywa obowiązek dbania o powierzone mienie. Zobowiązani są Oni do zwrócenia Apartamentu w stanie niepogorszonym.
- Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wynajmującego o wszystkich szkodach powstałych w budynku, w którym znajduje się Apartament, w Apartamencie oraz jego wyposażeniu. W razie uszkodzeń bądź zniszczeń powstałych z winy Gości [np. przez używanie urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem], Właściciel zachowuje prawo do wyceny naprawy wyrządzonych szkód. Równowartość tych szkód wraz z kosztem ich usunięcia pokrywają w całości Goście jeszcze przed opuszczeniem Apartamentu. W przypadku uszkodzeń zauważonych już po wyjeździe Gości, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wystawienia i wysłania na adres Gościa rachunku z wezwaniem do zapłaty równowartości szkód wraz z kosztem ich usunięcia.
- W przypadku zagubienia kluczy do Apartamentu Gość zobowiązany jest do zapłaty kwoty 1500,00 PLN. Ostateczna kwota do zapłaty zostanie ustalona przez ślusarza zatrudnionego do wymiany zamków.
- Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Wynajmujący oświadcza, że wszystkie urządzenia zainstalowane w apartamentach są sprawne i posiadają odpowiednie atesty dopuszczające je do użytkowania. Za doznane urazy, szkody i zniszczenia majątku Gości w czasie całego pobytu w Apartamentach Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Chwilowe awarie powstałe niezależnie od Właściciela [np. brak prądu, wody, ogrzewania, dostępu do Internetu itp.] nie podlegają rekompensacie.
- Zameldowany w Apartamencie Gość ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób wykorzystania łącza internetowego oraz rodzaj i treść przesyłanych za jego pośrednictwem informacji.
- Przedmioty pozostawione przez Gości w Apartamentach będą odesłane wyłącznie na Jego prośbę i koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te będą przechowywane przez okres 14 dni, potem będą utylizowane.
- Zabrania się publikowania zdjęć oraz innych materiałów multimedialnych wytworzonych w Obiektach, które mogą naruszyć ich dobre imię.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.
III. Zmiany w rezerwacji
- Istnieje możliwość zamiany lub przedłużenia terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji:
- zmiany terminu rezerwacji można dokonać najpóźniej na 14 dni przed dniem zameldowania. Jeżeli w przypadku zamiany, nowy termin przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie. Zmiany można dokonać jedynie z zachowaniem pierwotnej długości pobytu,
- termin najmu Apartamentu na prośbę Gościa może zostać przedłużony pod warunkiem, że w proponowanym terminie nie jest on zarezerwowany przez inną osobę. Warunki przedłużenia terminu Gość ustala bezpośrednio z Wynajmującym [osobiście, telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail]. Najpóźniej do godziny 11.00 ostatniego dnia pobytu należy uiścić dodatkową opłatę za przedłużony okres.
- W przypadku rezygnacji z pobytu Wynajmujący jest uprawniony do pobierania następujących opłat:
- 50% opłaty za najem, jeżeli całkowita rezygnacja nastąpi nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia planowanego pobytu. Spowodowane jest to pobraniem opłaty gwarancyjnej pokrywającej poniesiony nakład pracy oraz szkodę wynikającą z konieczności poszukiwania nowych Gości w ramach oferty last minute i związaną z tym obniżoną ceną,
- 70% opłaty za najem, jeżeli całkowita rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym niż termin ustalony powyżej. Spowodowane jest to pobraniem opłaty gwarancyjnej pokrywającej poniesiony nakład pracy oraz szkodę wynikającą z konieczności poszukiwania nowych Gości w ramach oferty last minute i związaną z tym obniżoną ceną,
- 100% opłaty za pobyt pomimo późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu Gości wynikłych z przyczyn niezależnych od Wynajmującego.
IV. Przeniesienie praw i obowiązków
- W każdej chwili Gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby przejmującej całość praw i obowiązków wynikających z umowy.
V. Siła wyższa
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia oraz przezwyciężenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Wynajmujący rezerwuje sobie prawo do zaproponowania Gościowi lokalu zastępczego. Wynajmujący ma prawo w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy.
- W sytuacji opisanej powyżej w punkcie 1., wszelkie kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych Wynajmującemu za wyświadczone już wcześniej usługi.
- Właściciel Apartamentów nie bierze odpowiedzialności za zachowanie ciszy, np. prowadzenie prac remontowych itp.
Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia przez Gości jakichkolwiek nieprawidłowości, może On złożyć reklamację w terminie do 7 dni od ich wystąpienia.
- Rozpoznanie reklamacji następuje w terminie 2 tygodni od jej otrzymania. Gość zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail o sposobie jej rozpatrzenia.
- Wszelkie spory, mogące powstać na tle łączącej strony umowy będą rozwiązywane polubownie.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, prawem właściwym będzie prawo polskie, natomiast sądem – sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Wynajmującego.

Szukasz idealnego noclegu w sercu Krakowa?
Szukasz idealnego miejsca na nocleg? Nasze apartamenty w centrum Krakowa to połączenie wyjątkowego komfortu, nowoczesnego designu i krakowskiego uroku. Wybierając apartament Kraków w naszej ofercie, znajdziesz się zaledwie kilka kroków od najważniejszych atrakcji turystycznych, takich jak Rynek Główny, Wawel oraz klimatyczna dzielnica Kazimierz. Dzięki doskonałej lokalizacji w sercu miasta możesz zwiedzać Kraków pieszo i cieszyć się jego urokiem bez potrzeby korzystania z transportu publicznego. Wybierz apartament w centrum Krakowa, który zapewni Ci niezapomniane wrażenia oraz komfort, jakiego potrzebujesz. Zarezerwuj już teraz i odkryj magiczny Kraków, ciesząc się wygodą, przestrzenią i pełnym dostępem do najlepszych miejsc w mieście.