Regulamin najmu - Apartamentów w Krakowie

Wynajmujący

Wynajmującym Apartament jest Anna Stawarczyk z siedzibą w Śledziejowicach 225, 32-020 Wieliczka, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6831138750, REGON 122676384 zwanej dalej „Apartamentami” lub „Obiektem”.

Regulamin

Regulamin określa zasady pobytu Gości najmujących w Krakowie Apartament:

  • Lucky 13 Orange,
  • Lucky 13 Mint,
  • Lucky 13 White,
  • Winnicy Kresy II,
  • Winnicy Kresy III.

Każdy z Gości zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu.

I. Postanowienia ogólne

  1. Rezerwacji Apartamentów dokonuje się:
  2. Wpłaty za najem Apartamentów należy dokonać na konto bankowe:
    Bank Pekao S. A. – 64 1950 0001 2006 0375 7356 0002
  3. Minimalny okres najmu to 1 doba trwająca w każdy dzień tygodnia od godziny 15.00 w dniu przyjazdu, do godziny 11.00 w dniu następnym.
  4. W przypadku gdy, do 3 dni od daty rezerwacji, na koncie bankowym nie zostanie odnotowana wpłata wymaganej kwoty, wstępna rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
  5. Opłacenie pełnej należności za najem potwierdza dokonanie rezerwacji.
  6. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  7. W przypadku rezerwacji typu last minute, Gość może uiścić wszystkie opłaty za najem Apartamentu przy zameldowaniu, bezpośrednio rezydentowi przekazującemu klucze.
  8. Na prośbę Gościa, złożoną podczas potwierdzania rezerwacji, wystawiana jest faktura potwierdzająca otrzymaną wpłatę.

II. Warunki umowy najmu

  1. Dane Wynajmującego i Gości oraz przedmiot najmu określa Karta meldunkowa, która stanowi integralną część Regulaminu.
  2. Podczas meldunku wymagane jest okazanie przez Gościa dokumentu tożsamości ze zdjęciem [dowód osobisty, paszport].
  3. Zameldowanie w Apartamentach rozpoczyna się w dniu przyjazdu w godzinach od 15.00 do 23.30, wymeldowanie – od 0.30 do 11.00 w dniu wyjazdu. Dokładną godzinę przyjazdu należy ustalić z rezydentem. Uwzględniane są życzenia Gości w zakresie zmian godzin zameldowania i wymeldowania po uprzednim uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za rezerwację.
  4. Przekazanie Gościom kluczy do apartamentu następuje w ustalonym miejscu i czasie. O wszelkich zmianach Gość powinien poinformować Wynajmującego dzwoniąc pod nr tel. +48 503-107-277.
  5. Gość zobowiązuje się do utrzymywania Apartamentu i jego otoczenia w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00, zasad BHP oraz PPOŻ budynku. W przypadku przekroczenia tych zasad Wynajmujący jest:
    • upoważniony do wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym umowy zawartej z Gościem, a także
    • zwolniony z obowiązku zwrotu kwoty za niewykorzystany okres najmu Apartamentu.
  6. Ilość Gości przebywających w Apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej podczas rezerwacji. Zabrania się nocowania w apartamencie większej ilości osób niż zameldowane. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podano podczas rezerwacji, Najmujący zobowiązuje się do dokonania dodatkowej opłaty w wysokości 500,00 PLN za każdy dzień pobytu każdej niezgłoszonej osoby.
  7. Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godziny 8.00 do 22.00. Jeśli czas najmu wynosi 1 dobę, to od godziny 15.00 do 22.00 i od 7.00 do 11.00 w dniu wyjazdu.
  8. Za dzieci do lat 5 nie pobierana jest opłata jeżeli śpią z rodzicami lub we własnym łóżeczku i nie wymagają dodatkowej pościeli.
  9. Goście mogą korzystać z Apartamentów wyłącznie w celach mieszkalnych, nie mogą przekazywać go osobom trzecim w dalszy podnajem, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiszczono należną opłatę.
  10. Wynajmujący zastrzega sobie prawo nie wydania kluczy osobie:
    • co do której zachodzi uzasadnione podejrzenie, że jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    • zachowującej się agresywnie, przez co stanowiącej bezpośrednie zagrożenie dla osób i mienia,
    • która nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać.
  11. W Apartamentach obowiązuje zakaz przebywania zwierząt, również zwierząt domowych.
  12. Organizowanie w Apartamentach imprez towarzyskich jest zabronione.
  13. W Apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. W przypadku złamania zakazu, Gość zostanie obciążony kwotą 1000,00 PLN.
  14. Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien sprawdzać wyłączenie wszelkich urządzeń elektrycznych oraz zamknięcie okien i drzwi.
  15. Przekazane przez nas Apartamenty są posprzątane, umeblowane i wyposażone w działające urządzenia [pralka, lodówka, płyta indukcyjna, pochłaniacz, czajnik, toster, żelazko, suszarka do włosów]. Na Gościach, którzy najęli Apartament, spoczywa obowiązek dbania o powierzone mienie. Zobowiązani są Oni do zwrócenia Apartamentu w stanie niepogorszonym.
  16. Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wynajmującego o wszystkich szkodach powstałych w budynku, w którym znajduje się Apartament, w Apartamencie oraz jego wyposażeniu. W razie uszkodzeń bądź zniszczeń powstałych z winy Gości [np. przez używanie urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem], Właściciel zachowuje prawo do wyceny naprawy wyrządzonych szkód. Równowartość tych szkód wraz z kosztem ich usunięcia pokrywają w całości Goście jeszcze przed opuszczeniem Apartamentu. W przypadku uszkodzeń zauważonych już po wyjeździe Gości, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wystawienia i wysłania na adres Gościa rachunku z wezwaniem do zapłaty równowartości szkód wraz z kosztem ich usunięcia.
  17. W przypadku zagubienia kluczy do Apartamentu Gość zobowiązany jest do zapłaty kwoty 1500,00 PLN. Ostateczna kwota do zapłaty zostanie ustalona przez ślusarza zatrudnionego do wymiany zamków.
  18. Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Wynajmujący oświadcza, że wszystkie urządzenia zainstalowane w apartamentach są sprawne i posiadają odpowiednie atesty dopuszczające je do użytkowania. Za doznane urazy, szkody i zniszczenia majątku Gości w czasie całego pobytu w Apartamentach Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
  19. Chwilowe awarie powstałe niezależnie od Właściciela [np. brak prądu, wody, ogrzewania, dostępu do Internetu itp.] nie podlegają rekompensacie.
  20. Zameldowany w Apartamencie Gość ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób wykorzystania łącza internetowego oraz rodzaj i treść przesyłanych za jego pośrednictwem informacji.
  21. Przedmioty pozostawione przez Gości w Apartamentach będą odesłane wyłącznie na Jego prośbę i koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te będą przechowywane przez okres 14 dni, potem będą utylizowane.
  22. Zabrania się publikowania zdjęć oraz innych materiałów multimedialnych wytworzonych w Obiektach, które mogą naruszyć ich dobre imię.
  23. Dane osobowe przekazywane nam przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.

III. Zmiany w rezerwacji

  1. Istnieje możliwość zamiany lub przedłużenia terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji:
    • zmiany terminu rezerwacji można dokonać najpóźniej na 14 dni przed dniem zameldowania. Jeżeli w przypadku zamiany, nowy termin przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie. Zmiany można dokonać jedynie z zachowaniem pierwotnej długości pobytu,
    • termin najmu Apartamentu na prośbę Gościa może zostać przedłużony pod warunkiem, że w proponowanym terminie nie jest on zarezerwowany przez inną osobę. Warunki przedłużenia terminu Gość ustala bezpośrednio z Wynajmującym [osobiście, telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail]. Najpóźniej do godziny 11.00 ostatniego dnia pobytu należy uiścić dodatkową opłatę za przedłużony okres.
  2. W przypadku rezygnacji z pobytu Wynajmujący jest uprawniony do pobierania następujących opłat:
    • 50% opłaty za najem, jeżeli całkowita rezygnacja nastąpi nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia planowanego pobytu. Spowodowane jest to pobraniem opłaty gwarancyjnej pokrywającej poniesiony nakład pracy oraz szkodę wynikającą z konieczności poszukiwania nowych Gości w ramach oferty last minute i związaną z tym obniżoną ceną,
    • 70% opłaty za najem, jeżeli całkowita rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym niż termin ustalony powyżej. Spowodowane jest to pobraniem opłaty gwarancyjnej pokrywającej poniesiony nakład pracy oraz szkodę wynikającą z konieczności poszukiwania nowych Gości w ramach oferty last minute i związaną z tym obniżoną ceną,
    • 100% opłaty za pobyt pomimo późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu Gości wynikłych z przyczyn niezależnych od Wynajmującego.

IV. Przeniesienie praw i obowiązków

  1. W każdej chwili Gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby przejmującej całość praw i obowiązków wynikających z umowy.

V. Siła wyższa

  1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia oraz przezwyciężenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Wynajmujący rezerwuje sobie prawo do zaproponowania Gościowi lokalu zastępczego. Wynajmujący ma prawo w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy.
  2. W sytuacji opisanej powyżej w punkcie 1., wszelkie kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych Wynajmującemu za wyświadczone już wcześniej usługi.
  3. Właściciel Apartamentów nie bierze odpowiedzialności za zachowanie ciszy, np. prowadzenie prac remontowych itp.

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia przez Gości jakichkolwiek nieprawidłowości, może On złożyć reklamację w terminie do 7 dni od ich wystąpienia.
  2. Rozpoznanie reklamacji następuje w terminie 2 tygodni od jej otrzymania. Gość zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail o sposobie jej rozpatrzenia.
  3. Wszelkie spory, mogące powstać na tle łączącej strony umowy będą rozwiązywane polubownie.
  4. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, prawem właściwym będzie prawo polskie, natomiast sądem – sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Wynajmującego.

Szukasz idealnego noclegu w sercu Krakowa?

Szukasz idealnego miejsca na nocleg? Nasze apartamenty w centrum Krakowa to połączenie wyjątkowego komfortu, nowoczesnego designu i krakowskiego uroku. Wybierając apartament Kraków w naszej ofercie, znajdziesz się zaledwie kilka kroków od najważniejszych atrakcji turystycznych, takich jak Rynek Główny, Wawel oraz klimatyczna dzielnica Kazimierz. Dzięki doskonałej lokalizacji w sercu miasta możesz zwiedzać Kraków pieszo i cieszyć się jego urokiem bez potrzeby korzystania z transportu publicznego. Wybierz apartament w centrum Krakowa, który zapewni Ci niezapomniane wrażenia oraz komfort, jakiego potrzebujesz. Zarezerwuj już teraz i odkryj magiczny Kraków, ciesząc się wygodą, przestrzenią i pełnym dostępem do najlepszych miejsc w mieście.

Zostaw nam swój numer.

Nasza Rejestracja oddzwoni do Ciebie i pomoże w REZERWACJI odpowiedniego Apartametu.

Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe.